pondelok 18. augusta 2014

Čakanie prináša Vyznanie dievčatka, ktoré sa postupne stalo ženou

Po 7 rokoch som sa rozhodla otvoriť staré rany a dostať sa na počiatok najväčšej bolesti môjho života. Asi každý si prejde niečím, čo mu udrie do života tak silno, až sa celý obráti o 180 stupňov. A v tom momente nevie, kde je a či má pevnú zem pod nohami.



Táto pieseň mi pripomenula to, čo ma celé roky vždy v istých okamihoch zabolí, otvorí staré rany a rozreže jazvu, ktorá je hlboká dlhých 7 rokov. 

Chcela by som Vám povedať niečo o mojom novom "projekte" tu na blogu. Musím Vás však upozorniť, že nepôjde o žiadne umelecké dielo. Ide o písanie cez slzy, ktoré sa začalo dňa 27.2.2007 a pokračuje dodnes. 

Veľmi dlho som zvažovala, či niečo takéto dať na blog, ale dnes som sa definitívne rozhodla. Presvedčila ma o tom tá pieseň.

Vyznanie dievčatka, ktoré sa postupne stalo ženou bude o malom dievčatku, ktoré stratilo niečo veľmi dôležité a teraz sa s tým zdôveruje riadkom vo svojom zošite. 

1 komentár:

  1. Terezička len pokračuj v písaní. Bolesť, ktorú ukrývaš Ti môže ublížiť. A možno Tvoje pocity a skúsenosti s bolesťou pomôžu iným ľuďom, ktorí prežívajú podobnú bolesť. Ľúbim Ťa a som na Teba hrdá. Mamina :)

    OdpovedaťOdstrániť