piatok 8. augusta 2014

B4 vírus, ktorý zmenil svet - 4. ČASŤ

4. Kapitola

Po otvorení dverí sa mi ani nenaskytla možnosť prehliadnuť si priestor za nimi. Pred mojimi očami sa totiž objavila tvár akejsi mladej ženy, ktorá na mňa pôsobila dojmom mladého roztržitého dievčatka. Mala gaštanové vlasy, ktoré jej siahali po ramená, na ústach žiarivý úsmev a oči, v ktorých sa črtalo nadšenie a vzrušenie z môjho príchodu, ma sledovali pohľadom jastraba číhajúceho na svoju obeť.

"Volám sa Keyzy!" povedalo dievča "Teda..." dievča a rukou si rýchlo zakrylo pobavený úsmev." ...sestra K." opravila sa a vystrela ku mne drobnú rúčku mramorovej farby. Upútal ma n nej jemný prstienok, pravdepodobne vyrobený z drahšieho kovu.

Ako som sa dozvedela, Keyzy má 25 rokov, i keď vyzerá oveľa mladšie ako ja. Je vydatá za brata K. a majú spolu dieťa, teda chlapca D. Žijú spolu v sektore N32, ktorý patrí k jedným z najchudobnejších, no vraj sú tu šťastní. Na oddelení molekulárneho výskumu pracuje už sedem rokov a veľmi ju to baví. Má viacero odcenení najposlušnejšieho obyvateľa Objektu bezpečnosti a je hrdou nositeľkou titulu učiteľky správneho výkladu zákonov. Patrí medzi fanúšikov doktora B. budovateľa Objektu bezpečnosti a zakladateľa všetkých oddelení výskumu.

§ 8
ods. 52
Definovanie zakladateľa výskymu
a budovateľa Objektu bezpečnosti

Budovateľom Objektu bezpečnosti je doktor B.
On je základom celého systému a jeho správneho fungovanie.
On je neumierajúcim bojovníkom proti vírusu.
On stanovil všetky pravidlá.
On je našim životom a budúcnosťou !

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára