sobota 15. novembra 2014

List č. 1

To by som asi nebola ja, keby na nenapadlo niečo šialené, však? Tak moji milovaní, tu máte ďalší z uletených nápadov mojej maličkosti a tým je dievča, ktoré píše na kúsky papiera listy neznámym čitateľom. 



Milý čitateľ/čitateľka!

Píšem tento list, no neviem pretne povedať komu je vlastne adresovaný. Tým nechem nikoho uraziť alebo tak, ale som si jednoducho povedala, že sa trochu rozpíšem len tak, aby som sa"vyrozprávala". Či je to divné? Myslím, že áno. Ba navrávam si, že je to priam šialené. No čo už! To som celá ja! Suchársky nudná osoba, ktorá vždy prekypuje optimizmom, ale je zároveň zarytá realistka... Viem, je to celkom divná kombinácia a som si vedomá faktu, že ma ľudia často pokladajú za blázna... Musím ale povedať, že ma celkom baví byť odlišnou. Som tým dievčaťom, ktoré vôbec nezaujíma najnovšia móda, nepotrebuje ráno na seba dať kilo makeupu a ani nemilujem mladé spevácke skupiny. Pri romantických filmoch len prekrúcam očami a vravím si, že ako takéto niečo niekoho vôbec napadlo. 

Aká vlastne som ? 

Poviem to jednoducho... Ak by si ma stretol na ulici, milý čitateľ, asi by si ma ani nezaregistroval. Nesnažím sa teraz ľutovať samú seba alebo také niečo, je to jednoducho tak. Som totiž nenápadná osoba. Celkom obyčajné osemnásťročné dievča, ktoré sa trasie pred blížiacou sa maturitou a preklína každý jeden deň písomiek. Narozdiel od svojich rovesníkov nepočúvam najmodernejšie skladby, netúžim sa stať slávnou ani rozprávkovo bohatou a ani nepotrebujem byť v triede populárna. Hudba, ktorá ma napĺňa a upokojuje zároveň je staršia ako moji rodičia a starí rodičia. 


A milujem Michala Tučného! Ten chlap má super hlas! Teda... ehm... mal. Nech je mu zem ľahká!
Možno sa ti to zdá smiešne, milý čitateľ, ale zmier sa s faktom, že je to tak. 

Ďalej milujem horory. Sú takou mojou srdcovou záležitosťou. Videla som ich kvantá a ďalšie kvantá sa ešte pripravujem sledovať. 

Hobbit, Pán prsteňov, Harry Potter, všetko ohromné filmy, ktoré nesmú chýbať ani v mojej zbierke sledovania. 

Vojna, boj, zvuk vrtuľníkov, napätie, náhlenie... To všetko môžeme sledovať v zábavnom seriály MASH.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára