sobota 9. augusta 2014

Pripravte sa na ODKAZ !

Niekedy sa jednoducho musí stať niečo nečakané, z čoho má potom človek ešte veľmi dlho pocit, že to snáď ani nemôže byť možné a je to azda len krásny sen alebo zázrak. Ja som mala tú možnosť pocítiť toto čaro v posledných dňoch a to hneď dvojnásobne ! 

Mala som v pláne skončiť s písaním. No zrazu sa objavil Saky a ja som mu dala prečítať moju tvorbu. A potom bác ! Ako rana z jasného neba sa tu zjavil aj  Kubi a ja som mala pocit, že sa stal zázrak ! Znovu som nabrala chuť písať ! Opäť sa mi v hlave začali tvoriť tie neuveriteľne sa rozpínajúce svety, ktoré nemajú konca kraja a myšlienky sa usporiadali do príbehov, ktoré by azda už mohli mať nejakú perspektívu a konečne i koniec.  

No a práve v  spolupráci s Kubim sme si pre Vás pripravili menšiu ochutnávku spoločnej tvorby. Je mi cťou, že môžem spolupracovať s tak nadaným spisovateľom ako je on ! 

Tu je náš spoločný ODKAZ !

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára